تعويض کلاه کاسکت

تعويض کلاه کاسکت

تعويض کلاه کاسکت ::::اگر کلاه کاسکت شما در تصادف بوده است میتوانید جای خرید کلاه کاسکت آن را تعويض کنيد چرا که احتمالا شوک های ضربه را جذب کرده است. برخی از توليد کنندگان کلاه هاي ايمني کلاه را بازرسي کرده و در صورت امکان آن را تعمير مي کنند. اگر کلاه از دست شما افتاده است و فکر مي کنيد آسيب ديده باشد از مزاياي اين سرويس استفاده کنيد.

پاکریزان صنعت صرفا تولید کننده و فروشنده کلاه کاسکت می باشد و کار تعویض و تعمیر انجام نمیشود.

بيشتر سازندگان کلاه های ايمني پيشنهاد مي کنند که تعويض کلاه کاسکت خود را هر دو الي چهار سال داشته باشید . اگر اثری از ضربه قبل از اين مدت مي بينيد کلاه را زودتر تعويض نماييد.

چرا بايد تعويض کلاه کاسکت داشت ؟ کيفيت های حفاظتی ممکن است در طول زمان و پوشيدن معيوب شوند. چانه بند ممکن است در نقاط اتصال، فرسوده و يا شل شود.

 

لبه پوسته نيز ممکن است پريده و يا خراب شود. بهترين دليل، بهبود کلاه هاي ايمني مي باشد. شما شانس داريد تا کلاه هايي که دو سال بعد مي خريد قوی تر، سبک تر و راحت تر از کلاهی باشد که هم اکنون داشته ايد. حتی ممکن است ارزانتر هم باشد!

 

آيا به خاطر نمی آوريد چه زمانی کلاه ايمني اتان را خريده ايد؟ چانه بند و يا برچسب دائمي آن را چک کنيد. از سال 1974 تمام کلاه هاي ايمني ملزم به چاپ تاريخ توليد بر روی کلاه مي باشند. اگر بر روی کلاه ایمنی موتور شما تاريخ وجود ندارد بايد هم اکنون آن را تعويض کنيد!

 

کمک در تعويض کلاه کاسکت

 

الزامات ايالتي کلاه ايمني

بازتاب پذيري

در بسياري از  ايالات، داشتن حداقل مقدار از مواد بازتاب پذير در کلاه اجباری است. تمام اطلاعات سازنده را بخوانيد. دپارتمان محلی وسايل موتوری می تواند اطلاعات اينچ مربع از مواد بازتاب پذير مورد نياز ايالت را به شما بدهد.

قوانين کلاه ايمني

پوشيدن کلاه ايمني و گره زدن آن بر سرتان در بسياري از ايالات اجباری است. قوانين در حال تغيير هستند پس دوباره اطلاعات خود را با دپارتمان ايالتي وسايل موتوري چک کنيد. 

 

آيا به فکر توري در ايالت هاي متعدد هستيد؟ تصميم بگيريد که کلاه خود را در تمام استان ها بدون توجه به قانون سر بگذاريد و فراموش نکنيد که قوانين برای مسافران هم همچون شهروندان اجرا می گردد. خانه را بدون اطلاعات مورد نياز ترک نکنيد.

 

دريافت اطلاعات بيشتر

تا اينجا خوانديد که در خريد کلاه ايمني بايد به نکات متعددی توجه کنيد. تمام اطلاعاتی که مي توانيد به دست آوريد، دريافت کنيد. با کارخانه سازنده تماس گرفته و همه نوشته هاي آن را بخوانيد.

 

مجلات موتور سيکلت به روز را جهت تصميم گيري بهتر بخوانيد. دو نهاد معتبر که می توانيد با آنها تماس بگيريد عبارتند از:

اداره ملی ايمنی ترافيک بزرگراه

Office of Traffic Injury Control Programs

400 Seventh Street, SW, Room 5130

Washington,D.C. 20590

(202) 366-4913;www.nhtsa.dot.gov/

موسسه Snell Memorial

3628 Madison Avenue, Suite 11

North Highlands, CA 95660

 

در حالی که اطلاعات حفاظت از سر خود را جمع آوری مي کنيد چرا اطلاعات مفيد در زمينه تجهيزات حفاظتی شخصی را گردآوری نکنيد؟

MSF’s Cycle Safety Information (CSI) sheet, “Personal Protective Gear for the Motorcyclist,”

 

را بخوانيد که توسط MSF بدون هيچ هزينه اي در اختيار قرار داده شده است.

هر وقت که مي رانيد کلاه ايمني خود را بپوشيد.

موسسه ايمني موتورسيکلت يک موسسه عام المنفعه برای ارتقا ايمني موتورسيکلت سواري است که برنامه هايي نظير آموزش رانندگی، صدور مجوز رانندگی و اطلاع رسانی عمومی را دارد.

 

برای اطلاع از نزديکترين دوره رانندگی با تلفن رايگان (800) 446-9227 تماس بگيريد. MSF توسط توزيع کنندگان و توليد کنندگان ايالات متحده آمريکا نظير BMW, Ducati, Harley-

Davidson, Honda, Kawasaki, Piaggio/Vespa, Suzuki, Victory and و Yamaha ساپورت مي شود.

اطلاعات ارائه شده برای بهره برداری افراد علاقمند به موتورسيکلت سواری ارائه شده است. اين اطلاعات از انتشارات، مصاحبه ها و مشاهدات شخصی اشخاص و موسسات آشنا به استفاده از موتورسيکلت، ملزمات و آموزش گردآوری شده است.

 

از آنجا که تفاوت هاي زيادي در طراحی محصول، روش راندن، قوانين فدرال، ايالتي و محلي وجود دارد ممکن است موسسات مختلفی با عقايد مختلف وجود داشته باشند.

 

با آژانس های قانونی محلی برای دريافت اطلاعات بهره بردای از موتورسيکلت در ناحيه خود تماس بگيريد. اگرچه موسسه ايمني موتورسيکلت به تحقيقات و تست های خود ادامه مي دهد و نقطه نظرات مسئولانه خود را در رابطه اين موضوع منتشر می کند اما هيچگونه مسئوليتي در قبال ديدگاه هاي بيان شده در اينجا بر عهده نمي گيرد.

 

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× چت آنلاین