انتخاب کلاه ايمني موتور

انتخاب کلاه ايمني موتور

انتخاب کلاه ايمني موتور:::: در حالی که رنگ، طرح و قيمت ممکن است بخشی از انتخاب کلاه ايمني موتور شما در رابطه با خريد کلاه ايمني باشد بايد در درجه اول به محافظت و راحتی فکر کنيد.

 

يک کلاه کاسکت تمام- صورت بيشترين مقدار محافظت را به جهت پوشاندن تمام صورت برای شما فراهم می کند. معمولا يک محافظ صورت نيز وجود دارد که در زمان بسته بودن از چشم ها محافظت می کند. مسابقه دهندگان، کلاه های ايمني تمام – صورت را به خاطر محافظت بالا و راحتی ترجيح مي دهند.

 

انتخاب کلاه ايمني موتور

 

 

 

 

همچنين در انتخاب کلاه ايمني موتور ،کلاه ايمني سه چهارم، صورت باز، يک انتخاب موتورسواران است که با همان مواد اصلی ساخته شده است اما امکان محافظت صورت و چانه را مانند کلاه های ايمني تمام صورت را ندارد.

 

اگر از کلاه های ايمني صورت باز استفاده مي کنيد بايد يک قفل بر روی محافظ صورت در زمان های رانندگی داشته باشيد و يا اينکه از يک عينک حفاظتی مخصوص استفاده کنيدکه در مقابل ضربات سنگ يا شن و ماسه مقاوم باشد. تجويز عينک های چشمي و يا عينک هاي آفتابي معمولي به دليل امکان حرکت و يا پرت شدن آنها برای محافظت کافی نمي باشد.

 

يک نيم کلاه ايمني “کوچک” کمتر از سر حفاظت مي کند که به احتمال زياد در اثر ضربه از سر جدا می شود. بنابراين کلاه هاي ايمني “کوچک” نيم پوسته در انتخاب کلاه ايمني موتور  توصيه نمي شوند.

 

آنچه که در هنگام انتخاب کلاه ايمني موتور بايد بدانيد آن است که کلاه بايد حداقل استانداردهای ايمني را داشته باشد. راه درست برای انتخاب کلاه ايمني موتور گشتن به دنبال DOT و/يا برچسب Snell داخل و يا بيرون کلاه ايمني است. اين برچسب به معنی آن است که کلاه ايمني تست های استاندارد  دپارتمان حمل و نقل ايالات متحده آمريکا و/يا موسسه Snell Memorial را رعايت کرده است.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× چت آنلاین