بهترين راه برای تست کلاه کاسکت

بهترين راه برای تست کلاه کاسکت

بهترين راه برای تست کلاه کاسکت

بهترين راه برای تست کلاه کاسکت::: کلاه را از چانه بند بگيريد. پايين کلاه بايد روبروی شما قرار گيرد در حالی که جهت جلو کلاه به سمت پايين باشد.

 

  • انگشتان شست خود را در حالی که بالانس کلاه را با نوک انگشتان تنظيم مي کنيد درون تسمه قرار دهيد.
  • دو طرف کلاه را به آرامی در جهت جدا شدن گسترش دهيد و از هم باز کرده و با استفاده از چانه بند، بر سر قرار دهيد.

    کلاه کاسکت بايد به حالت چسبانی بر سر شما فيت شود و حتی ممکن است احساس کنيد کمي تنگ است تا زمانی که به درستي در   جايش قرار گيرد. مطمئن شويد که مستقيما بر سر شما نشسته است.

 

کلاه ايمني نبايد زمانی که سر را به عقب مي بريد مانند کلاه معمولي به عقب برود. به خاطر بسپاريد در صورتی که کلاه ايمني شما خيلي بزرگ باشد مشکلات مختلفی ممکن است اتفاق بيفتند:

 

زمانی که نمي خواهيد کلاه شما حرکت کند ممکن است جلو، عقب و يا چرخيدن کلاه اتفاق افتد. همچنين ممکن است باعث انتقال سروصدا و ورود باد شود و بدتر از همه ممکن است در زمان تصادف از سر خارج شود!

بهترين راه برای تست کلاه کاسکت

وقتي کلاه ايمني بر سر شماست قبل از بستن چانه بند، فيت بودن آن را به چند طريق ديگر چک کنيد.

  • پد گونه ها بايد گونه ها را بدون هيچ فشار ناراحت کننده اي لمس کنند.
  • نبايد هيچ فاصله اي بين گيجگاه و پد ابروان شما وجود داشته باشد.
  • اگر کلاه ايمني گردنی گردی دارد نبايد موجب هل دادن کلاه به سمت خارج از پشت گردن شود.
  • در کلاه های ايمني تمام – صورت به قسمت چانه فشار آوريد. کلاه ايمني و يا محافظ صورت نبايد بيني و يا چانه شما را لمس کنند. اگر اين اتفاق بيفتد قطعا در سرعت های بالا به خاطر فشار باد نيز اين اتفاق خواهد افتاد.

زمانی که کلاه بر سر شما است و بندها به محکمی بسته شده اند با دستان خود آن را به سمت چپ و راست و جلو و عقب حرکت دهيد. اگر درست فيت شده باشد بايد پوست شما به همراه کلاه، حرکت کند.

بهترين راه برای تست کلاه کاسکت

بايد حس کنيد فشار اندکی بر تمام سرتان اعمال شده است. به خاطر بسپاريد که با فشرده شدن آستر راحتی، در اثر استفاده، کلاه کمی در سر شما شل می شود.

 

يک کلاه نو بايد به قدری تنگ باشد که بتوانيد آن را به راحتی بپوشيد.

 

در حالی که چانه بند به محکمی بسته شده و سر به سمت جلو است، سعی کنيد کلاه را در جهت خارج کردن از سر از سمت بالا بچرخانيد. نبايد بتوانيد کلاه را به سمت خارج سر بکشيد. اگر مي توانيد کلاه برای شما خيلي بزرگ است.

 

کلاه ايمني موتور خود را درآوريد. آيا سر شما زخم و يا دردناک شده است؟ آيا لکه های قرمزی در پيشاني شما به وجود آمده است؟ نقاط فشار مي توانند باعث ناراحتی و سردرد پس از يک سواری طولانی شوند پس مطمئن شويد که کلاه ايمني شما باعث به وجود آمدن اين مشکل نمي شود. سر همه آدمها و همه کلاه ها به يک شکل نيستند.

 

اگر هنوز در مورد فيت بودن کلاه ايمني شک داريد آن را سر کرده و در فروشگاه قدمی بزنيد تا ببينيد آيا راحت باقي مي مانيد. خريد کلاه ايمني يک سرمايه گذاری بزرگ است که در آن قيمت مهم نيست. مطمئن شويد که انتخاب درست را انجام مي دهيد.

 

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× چت آنلاین